Zavřít reklamu
  • Problém s Wallet. #42929

    Dobrý den,
    na iPh XR mám problém s nahráním nové pk do Walletu, protože mi není doručena sms s kódem. Nepomůže smazání staré pk a nahrání karty nové. Pk má stejné číslo ale jiný CVV kód. Její nahrání nejde dokončit kvůli tomu, že mi není doručena sms s kódem. A nejde mi nastavit ani jiný způsob doručení kódu. Pokus o odinstalaci a nové nahrání apky Wallet byl neúspěšný.
    Dotaz v bance nevedl k ničemu, co by problém vyřešilo.
    Rád bych věděl v čem je problém, abych věděl jak postupovat, až mi skončí platnost u jiných pk.
    Za odpověď na můj dotaz předem děkuji.
    S pozdravem
    Milan Lev
    Tel: 777850085

    Problém s Wallet. #42931

    no, pokud je to nová karta se stejným číslem, jen má jiné CVV a datum platnosti, pak se to dělá jako aktualizace PK, pokud tu kartu máte přímo v profilu k iCloudu, zkuste to tam a teprve potom jděte do wallet.

Odpověď na: Problém s Wallet.

celý text

.