Zdravím,
jsem možná lehce nadprůměrný počítačový uživatel, ale rozhodně ne co se síťařiny týče a už vůbec ne v prostředí MacOS. Piř přechodu do ekosystému Apple se ze mě stal prakticky čistě uživatel a svoje schopnosti z prostředí Win zde nevyužiji, proto Vás musím požádat o radu.
Delší dobu jsem řešil problémy s připojením k internetu, které se projevovalo tak, že jsem byl připojený k WiFi, ale najednou internet neběžel. A nejšílenější byla "oprava" - stačilo připojit LAN, vše se rozsvítilo, po pár sekundách ho odpojit a fungovala najednou i WiFi. Technici poskytovatele mi to skoro ani nechtěli věřit, připisovali to náhodám a chybnému nastavení routeru. Po jeho přenastavení pak routeru samotnému, po dvou výměnách, jednou za stejný typ a pak za úplně jiný stále beze změny. Dokonce se vyměňoval i switch Cisco, co máme v domě pro všechny uživatele, ale to bylo asi i kvůli jiné závadě. Stále beze změny a chyba pořád stejná. Dnes po výpadku a dalším telefonátu mi byla podána odpověď:
Dnes jsem koukal do logu switche kde vidím že switch vypnul port s vaší službou, protože z Vaší sítě detekoval packet storm a to i přes to, že jsme Vám limit na portu switche zvýšili 3x oproti běžným uživatelům. Příčinou Vašich problémů je pravděpodobně špatná konfigurace zařízení ve vaší síti které na switch posílají nadměrný provoz. V příloze posílám printscreen z logu switche. Děkuji za pochopení
Obrázky sem radši vkládat nechci, přecijenom je to printscreen z jejich admin prostředí.
Jinými slovy dáváme od toho ruce pryč, je to Váš problém. Což trochu chápu, ale můj problém to neřeší a hlavně po všech peripetiích, kdo ví, jestli je to opravdu finální problém, ale asi to tak bude. Když mě odpojí v době výpadku, co jiného by to mohlo být... Šílený by bylo, pokud to tak bylo od samého začátku a trvalo dva měsíce, než přišli na to, že moje výpadky jsou způsobené tím, že mě odpojují.
Otázka je co s tím? Doufám, že se nějaká ta rada najde, budu za ně moc vděčný 🙂
Díky,
Ondra