Od aktualizace 12.1 má iPhone X další problém s Face ID a to ten, že na signálu operátora EDGE přestane fungovat. Vše je funkční při pokrytí 4G, letovém režimu, ale jakmile se přepne z důvodu špatného signálu z 4G na EDGE přestane být funkční, nenačte obličej a nutné zadávat kód. Telefon v servisu - hardware OK, nové tovární nastavení bez zálohy, nová sim karta operátora. Bohužel podpora Applu problém nechce řešit a report přijmout, protože o tomto problému nic neví. Dobrá rada po hodině vysvětlování - zavolejte operátorovi. Nemáte někdo podobný problém?
a udělal jste "jen nové továrko", tj. smazání uživ. dat, nebo úplné obnovení celého iP a jeho iOS přes DFU režim? Pokud ne přes DFU, rozhodně bych to udělal.
Bukin píše:
a udělal jste "jen nové továrko", tj. smazání uživ. dat, nebo úplné obnovení celého iP a jeho iOS přes DFU režim? Pokud ne přes DFU, rozhodně bych to udělal.….ano ano.... udělal jsem úplné obnovení celého IP přes DFU. Problém je ten, že když je mobil na síti EDGE a tento pro špatný signál se ztratí a opět "naskočí".... přestane face ID fungovat.
Nepomohla nová karta, obnova iOS.
- Fórum ‚Hardware‚ nepřijímá nové témata ani odpovědi.