Dobrý den, mám takový problém s aplikací zprávy, konkretně s imessege. S přítelkyní mám oba iphone, doteď jsme používali oba imessege bez problému ale po tom co jsem zapnul přesměrování zpráv na macbook tak se sms i imessege zprávy každe odesílají do jiného chatu zvlášť a nepovolí poslat sms zprávu v imessege chatu a naopak. V mobilu mám zapnuté posílání sms v případě že nejsem na internetu. Takhle to blblne jen u přítelkyně, zkoušeli jsme smazat kontakt a znova přidat, resetovat nastavení internetu atd... Přítelkyni to nepovolí ani moslat SMS zprávu. Omlouvám se za špatný popis ale hodně blbě se to popisuje. Díky za odpověď
Treba si skontrolovať pod každým účtom iMessage, na čom ste dostupní a z čoho odosielate. Ak všetko okej, tak založiť nový chat.
Vše zkontrolované, mohu kdzžtak poslat screen. Zjistili jsme že vkdýř přítelkyně má zapnutý imessege tak mi sms neodešle, s vypnutým ano, to same u mě, ale já mohu poslat sms v jiném chatu ale ji to nepřijde.
Screeny sa vždy hodia, ale obsahujú osobné údaje (mail, číslo, takže treba to predom z časti vyškrtať (napr. každé druhé číslo, meno mailu bez koncovky serveru)). Tiež screen nastavenia iMessage z MacBooku by bol vhodný (prakticky z každého zariadenia, kde sa používa).
To, že ak si vypne iMessage a príde jej SM je normálne a logické, nemôže jej iMessage prísť, keď službu vypne.
Ak z tvojho iPhonu tvojej priateľke ide odoslať sms, dôvodom môže byť, že jej dostupnosť v iMessages je nastavená len na maily, preto na číslo odosiela klasickú sms. Každopádne niesom si istý, či číslo vôbec deaktivovať z iMessage ide. Každopádne ak sa pridalo iné zaraidenie, účty majú tendenciu sa medzi sebou biť, pokiaľ sú rôzne, prípadne rôzne nastavené.
A možnože sa jedná o bug, ktorý by mohlo vyriešiť vypnutie a opätovné zapnutie služby na všetkých zariadeniach s rovnakými nastaveniami a pri vytvorení nového chatu, ale múdrejší by sme mohli byť po screenshotoch.Okej, podľa screenov sú služby nastavené dobre, takže problém bude niekde ďalej, chcelo by to skontrolovať (prípadne poslať screeny) chatov na každom zariadení — ide o to, že každý chat má odosielateľa a priímateľa. Odosielateľ je vo vaších prípadoch vždy tel. číslo (podľa screenov, inak dá sa nastaviť aj mail), prijímateľ v každom chate však môže byť len jeden (to môže byť príčina vytvorenia viacerých chatov), napriek tomu, že v nastavení imessages je možné nastaviť ako prijímateľa niekoľko mailov či tel. čísiel.
Riešení by mohlo byť zahodiť staré chaty a vytvoriť nový tak, že na oboch zariadeniach bude odosielateľ aj prijímateľ napr číslo (prípadne mail).
Mimochodom, moja osobná skúsenosť je, že ľudia majú s iMessages problémy práve pri používaní tel. čísla. iMessages je podľa mňa funkčnejšia služba, ktorá bola navrhnutá ako priama internetová komunikácia a funguje teda aj na zariadeniach, kde žiadne tel. číslo netreba (iPad, iPod, Mac), dokonca by som povedal, že funguje bezchybne, často ľudia, ktorí majú s iMessages problémy, používajú aj iPhone. Preto ľuďom v okolí vždy odporúčam začínať nový chat priamo z mailu, a rovnako písať ľuďom na mail (používať rovnaké nastavenia na všetkých zariadeniach), dá sa povedať, že nikto z nich nemal nikdy problém, jedine pri pripojení nového zariadenia, kedy sa do toho zamotalo číslo, opätovné prestavenie však pomohlo vrátiť veci do normálu.