Zdravim, pořídil jsem si MacBook Pro 13" 2016. První týden bylo všechno v pohodě, ale po týdnu, když jsem se doma připojil k internetu došlo okamžitě k pádu internetu a nenaběhl znovu, dokud jsem zařízení nevypl nebo neodpojil od sítě. Stává se to pouze pokud připojím MacBook. Ostatní Apple zařízení (iPhone,iPad....) jsou v pohodě. Máme internet od O2 a to tvrdí, že chyba na jejich straně není. Tento problém mám pouze u sebe doma. Zkoušel jsem MacBook připojit i u známých, u rodičů.... všude to fungovalo bez problémů. Nastavení sítí mají uplně stejné jako já doma. Zkoušel jsem i vyměnit modemy a výsledek je pořád stejný.... po připojení MacBooku do sítě internet vypadne.... a pokud nevypadne je extrémně pomalý (to se mi povedlo zatím jen jednou že nevypadl). Stránka je schopna se načítat až 2 minuty když obvykle trvá jen několik sekund. Neví někdo kde by mohl být problém ? V MacBooku ? V síti ? Prosím o radu. Předem Děkuji
Ahoj, mám úplně stejný problém s 13" MacBookem PRO s TouchBarem. Od koupi mi dělal jen radost, ale zhruba po tom týdnu / týdnu a půl se po delší odmlce bez používání, někdy jen tak v okamžiku odpojil od domácí Wi-Fi a pomohlo až vypnutí a zapnutí v horní liště.
Řekl bych, že kdyby ses připojil a zůstal připojený, jak říkáš, u známých či rodičů, problém by se znovu po několika dnech objevil.
Myslím si, že je problém v softwaru, avšak update na nejnovější (oficiální) MacOS nepomohl. (Teď přesně nevím, jaký to je, nemám ho u sebe 😀 )Nepouzivate nahodou USB docky alebo huby ?
eraserv6 píše:
Nepouzivate nahodou USB docky alebo huby ?Ne. Zařízení je bez čehokoliv připojeného. Připojení je přes WiFi
Ještě jsem zjistil, že mi cosi, konkrétně toto : nsurlsession odebírá hrozně moc MB dat po zapnutí se to zvyšuje a během cca 3 minut je to až na +- 100mb. Bylo mi řečeno, že by to mohl být zdroj problému tím že síť takovýto nápor nezvládá a spadne. Protože nyní pokud ntb zapnu wifi jde cca 1 minutu ale strašně zasekaná a tím jak se odběr dat u nsurlsession zvyšuje je to horší a horší až to vypadne.
Ahoj všem,
koukám, že zde řešíte stejný problém jako já. Pořídil jsem si rovněž MacBook Pro 13" 2016 a vše fungovalo ke spokojenosti. Po nějaké době, možná také okolo 1 týdne jakmile byl do sítě připojen MacBook, tak vše spadlo. Jen jsem ho zavřel, tak za pár vtěřin vše začlo fungovat.
Jsem amatér a jen uživatel a vůbec jsem nevěděl co s tím. Zkoušel jsem různé věci, až jsem začal volat na Apple linku a zkoušeli jsme různe reset, hard.... atd. Až když jsem udělal nového uživatele, tak na něm MacBook fungoval opět špičkově. Párkrát jsem měl zaptnuto a dobré. Nyní jsem asi týden neměl čas a tak snad dnes vyzkouším a uvidím. Ale jak píši po změně uživatele, vše funguje.
PetrAhoj všem,
koukám, že zde řešíte stejný problém jako já. Pořídil jsem si rovněž MacBook Pro 13" 2016 a vše fungovalo ke spokojenosti. Po nějaké době, možná také okolo 1 týdne jakmile byl do sítě připojen MacBook, tak vše spadlo. Jen jsem ho zavřel, tak za pár vtěřin vše začlo fungovat.
Jsem amatér a jen uživatel a vůbec jsem nevěděl co s tím. Zkoušel jsem různé věci, až jsem začal volat na Apple linku a zkoušeli jsme různe reset, hard.... atd. Až když jsem udělal nového uživatele, tak na něm MacBook fungoval opět špičkově. Párkrát jsem měl zaptnuto a dobré. Nyní jsem asi týden neměl čas a tak snad dnes vyzkouším a uvidím. Ale jak píši po změně uživatele, vše funguje.
PetrAhojte, nevím zda-li to pomůže, ale při několika zkušenostech hlavně s tablety dělá problémy nastavení šířky pásma na routeru. Z výroby je většinou nastaven na auto, ale někdy to dělá paseku. Zkuste si s tím pohrát a uvidíte. Již několikrát jsem takhle zachránil zařízení před reklamací. Tak jak to popisujete tak to bude spíše nastavení připojení než nějaká jiná záležitost. Zkuste...